♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Sunday, November 6, 2011

Selamat ari raya Haji raya korban..



Disekesempatan nie aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua rakanrakan yang mengenali aku dan tidak lupa jugak kepada semua followers blog aku nie..kepada siapasiapa yang ada darah tinggi tu jangan la makan daging banyak sangat kang tak pasalpasal kena baraya kat hospital plak..haa buat nayaa ja kan??hehe

Korang raya mana jer?banyak dapat duet raya?kalo banyak tu hulurhulur la kat aku sikit..aku macam biasa la beraya kat umah jer..tak g mana2 pon..haishh bosan2..

Lembu depan umah aku pon ntah bila masa la nak tumbang tu pon aku tak taw la..tingin jugak la nak tengok orang sembelih lembu..tapi bila kenangkan nanti ada darahh yang banyak..erkkk lupakan je la..tak sanggup dehh aku..HAHA :D

Apa-apa pon makan lah dengan sederhana..jangan gelojohgelojoh..tak baik mak marahh*tamotamotamo*hehehe


2 comments:

CTK said...

ct xtengOk lembu kena korban..hihi
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA GAKKK ! :)

syieda_syaada said...

CTK>>haha saya pon tak tgk pon..okeh selamat ari raya kembali.. :D