♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Thursday, November 17, 2011

Contest Teka Harga Burger

Wahh da pukul 8 la thats mean bola dah start..nasib baik la aku nie bukan jenis kaki bola sangat so tak dak la aku tercongok depan TV tu before bola start hihihi..

Okeoke act aku ditag oleh si adek manis Khaliesahleesa.thanks yer tag akak..so bila da kena tag kena buat jugak le..hehe..


Aku teka harga burger nie..ermm RM 2.70..betul ke idak tu idok ler teman tawu hee~korang nak join jugak?klik jer banner tu ek tapi ntah sempat tak taw la sebab contest nie da nak tutup..

Maaf la aku rasa aku tak tag sesiapa kot sebab macam da tak sempat jer..ye la aku join pon last minit kan hehe..so gengg i'm done.trimass baca :D

4 comments:

Cik tikah said...

nasib baik dia sempat join :p x pe, x yah tag sebab dah close pun contest ni. btw, tq yer sudi join :)

syieda_syaada said...

@Cik tikah>>hehe tu la nasib baik sempat..sorry la sbb join last min :)

Cik tikah said...

dear, disebabkan awak dpt jwb dgn betul, insyaALLAH malam ini cik tikah akan review blog awak yer dear. sorry. hadiah limited utk 2 org je. sorry taw :(

syieda_syaada said...

Cik tikah>>hehe tak pe la..saya tak kesah pon..tp kalo nak review bole jer hikhikhik :) thnx