♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, November 14, 2011

Hoih.Nak SPM Pun Dan Lagi Nak Berchenta ka?

Tu dia habaq hang...tajuk entry buat orang tersentap ja..haha maaflahh bukan saja-saja nak buat orang tersentap bagai*tu pun kalo ada yang tersentap la* tapi aku just nak share apa yang aku rasa,apa yang aku lihat.

*ecehhh kau bajet bagus ke apa?

Ehh bukann..bukannn...aku bukan nak bajet bagus tapi aku just nak luahkan pendapat aku..lagi pon belog kan memang tempat orang kongsi cerita so tak salah kalo aku pon nak share sama kann? :D

Oke tadi puas aku jelajah sana sini mencari mangsa kawan baru..so dalam dok tengah syok menjelajah kawasan baru..aku termasuk kat satu belog nie..pemilik dia calon SPM this year..Cantekk!belog dia la cantekk..tuan dia pon cantek jugak kot..tapi yang tak best nya bila baca entry dia suma pasai bf dia..adoiii =.=" tak dak cita lain ke dik..huhu contohnye la kan..

B,tadi pagi baby bangun pagi baby twos ingat kat B taw..

B,baby tak bole study la..asyik nampak muka baby jer kat buku nie..

B,thanx taw blablabla..baby sayang B...

Yang tu aku bagi contoh aje..contohhh okeee!kang ada yang tersentap bagai pulak HAHA :D

But seriously aku rasa macam..nak muntah..muntah hijauu errkk =,=" perlu ke sampai macam tu..orang lain pon berchenta jugak tapi tak dak la sampai apa yang kekasih hati buat nak diceritakan kat satu dunia..ohhh kemonnn..kemonn girl..awak baru nak SPM tapi belum apa2 lagi da tak boleh fokus sebab ingat kat pujaan hati..haishhh perjalanan adek jauh lagi..kalo ye pon nak berchenta bagi la lepas SPM dulu..ye dek?dengar la cakap akak nie..*ahaks :p

Okeh la tamo la membebel panjang kat sini..kang takot lagi ramai pulak yang tersentap..*ada ke yang tersentap nie*

Hahah kalo ada tu maaf la yer..seriously entry nie just pendapat aku sahaja..kepada sesiapa yang tersentap atau rasa-rasa nak tersentap tu no offence oke?chill sudaaa :))

So kepada adek-adek yang nak amek SPM tu..wish all of you A VERY BEST OF LUCK!
even terlewat sikit kan hehe..nie ada hadiah sikit untuk korang amek la yer buat pembakar lemak semangat..JIAYOU!! :D


Amek laaa..ikhlas nie hikhikhik :p

No comments: