♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, November 14, 2011

The Next Idola Kecil

Sepatutnya entry nie aku buat kemarin tapi disebabkan ada sumthin yang menghalang so aku tak jadi buat.apa yang menghalang tu?ntah aku pon tak taw HAHA :D

Oke proceed.korang tengok ke cita IK tu?ke aku sorang je yang layan nie? =,=" hehe tapi aku taw korang pon mesti layan jugak kan..*baik korang angguk kepala cepat!! haha*

Aku taw masih terlalu awal nak taw siapa The Next Idola kecil tu..tapi aku da taw da siapa..korang nak taw jugak?haa jom scrol tikus korang tu...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

The Next Idola kecil 10 ZAHIRAH

*penuh khusyuk tengok tv*

HAHA kenapa aku cakap dia nie the next IK sebab korang tengok la sendiri gambar kat atas tu..baik punya dia pegang remote buat mic.nak bagi dia nyanyi pasang ja lagu cari jodoh wali band laju ja mulut tu menyanyi..and yang terbaru nie dia suka sungguh lagu Kisah dongeng by Stacy.pasang je lagu tu mula la dia nyanyi tambah-tambah kat korus tu yang..

Mencintaii atuuu dengan seadanya...
mencintaii atuuu bukan kerana rupa...
*dengan sleng budak 2 tahun*

Sangat-sangat klakar bila dia tarik part tu..nyaring siot HAHA :D semua nie gara-gara penangan cita Cinta Elysa tu la dia suka lagu tu skali dengan aku-aku terus sangkut dengan lagu tu..apa lagi terus download and pasang lagu tu kalo nak bagi dia dok diam.tehee :p

Oke lah..perut aku pon da menyanyi lagu kisah dongeng tu..lapaq sebab tak lunch lagi..so toodles peeps.

Monolog Dalaman:Warranty lappy da abeh ler..adehh tak berubat jugak la lappy aku tu..da la nak masuk skola balik nie wuuwuu T.T

4 comments:

Shiela Luddin said...

alololooo tombamnyer diyerrr...geget pipi tuh kangg baru tauu..

syieda_syaada said...

hakak CNN>>makan kuat mana tak tembam pipi tu hehe.. :)

Eein Azryn said...

comel laa~ siap pegang remote macam mikrofon. hehe.

syieda_syaada said...

Eein Azryn>>hehe :)