♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Sunday, November 27, 2011

Giveaway:Yahoo Cuti Sekolah



Okehh agak lama tak hupdate blog..no mood..mood hilang lepas masuk sem..nie pon sebab ada kat umah and tak dak buat apa-apa plus rezeki datang bergolek-golek even tak dak la bergolek-golek sangat heh.Okeh straight to the point la aku ditag oleh ummi norseha untuk join GA nie..so thanks to her sebab tag nie aku dapat mengisi masa lapang aku..*cehhh :p

Aku pon tak maw membebel panjang-panjang buat orang bosan sebab aku taw korang bukan rajin sangat nak baca nie..kan??tehee~

So aku nak tag :

Khaliesahleesa
Cik bam
Missaty

Okehh done!! :D

6 comments:

Cik Puan Tim said...

TQ sebab tag cik Tim. Tapi camne nak jejoin giveawy 2 sebab syaada x link kan owner (ummi naseha)of giveaway 2 skali. =)

just asking =)

syieda_syaada said...

miss aty>>owh sorry k bukan saja2 tak nak linkkan tapi my blog wat hal..ntah knapa tetiba tak dak tempat letak link tu =,=" sorry k..

miss aty leh g kat link nie utk join..yang nie owner GA tu..

http://hepilife-einah.blogspot.com/

Nurkhaliesah said...

saya di tag lagi . ehhee . thanks :)

syieda_syaada said...

Nurkhaliesah>>hee welcome dear :)

Cik Puan Tim said...

wee..memahami. btw TQ syieda ;D

syieda_syaada said...

miss aty>>hee okeh2 welcome dear :)