♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Tuesday, November 15, 2011

Alhamdulillah Hidayah Allah Bersama Mereka..

Aku tengah layan youtube tadi lepas buka satu link kat fb..Alhamdulillah aku rasa seronok sangat bila tengok video-video dari saudara baru kita yang dari KOREA..rasa syahdu jer huhu..so aku pon nak korang pon tengok video-video nie k..ada banyak dan aku rajin nak letak kat sini..tehee~ :)


Seorang lelaki korea telah melafazkan kalimah Syahadah.. :)

p/s : demm laki tu ensem hoho..

*ohoi syieda hang tengok isi video nie ka tengok orang dia??

oke fine aku tengok..dua-dua..hehe :p


Pompuan nie pon come..kann? :)


sekumpulan pelajar korea mengaji al-Quran..ouhh i'm so touched huhuk :'(


Oke yang nie paling best..dua awek korea speaking arabb baekk punya..cayaq taik telinga aku..aku pon kalah...haha.

*ehhh bila masa ang pandai cakap arab nie?

tak pon.hehe tapi taw la jugak sikit-sikit penah belajar kann...heee~ tapi siyes kagum gilaaa.

Subhanallah..Alhamdulillah.. :D

Ada banyak lagi sebenarnya..korang tekan la sendiri ehh hoho.

okebai.



2 comments:

Eein Azryn said...

alhamdulillah. mereka dibukakan hati untuk terima hidayah Allah. :)

syieda_syaada said...

@Eein Azryn>>yup2 alhamdulillah :)