♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, November 7, 2011

Finally Matluthfi is back!!

wootwootwoot tehee~ siapa jer kan yang tak kenal Matluthfi nie..siapasiapa yang qajin mengadap youtube..buku tutup buka tutup youtube macam aku mesti kenal..tipu la kan kalo cakap tak kenal..silapsilap ngefan bangat sama Matluthfi nie..ye dok?elehh malu la tu nak ngaku..ngaku jer la kan?hehehe

So kepada siapa siapa kat luar sana tu yang minat Matluthfi nie macam aku erkk =,=" *kekantoiian disitu okeh nevermind jom layan video terbaru dari beliau..superbbb!seriously sangatsangat best..aku gelak gulingguling atas katil nie..tak percaya?hah nahh tengok la sendiri yer..


P/s:Dear Mathlutfi *ecehh main deardear plak ketuk pala kang bawu taw hehe* awak punya pandangan pasal lagu yang last tu..yang lagu Alif Satar tu sama ngan saya la..ye la da dia tak nak kat girl tu asal yang dok babybaby lagi kan?haihh tak paham betoi la cek..*sekadar pandangan*hehe :p

2 comments:

Syakirah said...

haha! matluthfi the bestlah! suka tengok video die.. :)

syieda_syaada said...

kann??mmg the best lahh..will always support our AYAM la kan..hehe =)