♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Saturday, November 12, 2011

Segment : BLOG pakjoe BERAT TAK?


Selamat tengah ari sumaaa...ari nie ari Sabtu..so ramai la yang cuti kan..aku pon!*ecehh bajet da keja ke apa hoho*padahal memang tengah cuti pon hehe..so macam biasa la kalo ada ja banner-banner yang bertepek kat entry aku nie ada la segment yang aku nak join..korang pon boleh join jugak..nak join?mehh tekan sini reramai yer..Segment nie dibuat oleh pakjoe..jom la ek kita memeriahkan segment nie..angkut geng satu kontena pon tak pa tehee :p

Syarat-syarat dia senang ja dan aku pon da penuhi syarat tu..so here i'm done!! :D

4 comments:

cerita best said...

tq la tuan blog sebb sudi join dan bg pendapat tentang blog pakjoe..pakjoe akn bt bg blog pakjoe ringan tq sgt2 sebab join

syieda_syaada said...

cerita best>>no biggie.. :)

cerita best said...

sori2 pakjoe lupa lak nk bg tau dekat semua bloger yg nma segmen yg tuan blog join akn dinaik setiap hari sabtu 9.00pm tuan blog tggu ja nnt pakjoe akn hantar senarai link yg sudah join SEGMEN : BLOG GUA BERAT TAK? blog dekat satu per satu sabar ye....pa2 pun pakjoe minta maaf sgt2 sbb pakjoe lupa nk bg tau besa la dok makan semut selalu heheheeh pa2 pun pakjoe nk bg tau lg nie setiap hari sabtu macam biasa la klo dekat blog pakjoe SEGMEN kul 9.00am harap join tau hehehehe alamak terbuat karangan la pulak sori erk heheheh

syieda_syaada said...

cerita best>>hehe tak pa pak joe nak wat esei trus pon tak pa..hehe oke bila2 free saya join :)