♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Saturday, December 25, 2010

Hoyehhhoyehhh Dapat Shout Awards! :D


Salam...
Wahhh aku dapat Award la..*bangganampakbangganampak* ehh tak tak..mana ada aku bangga..bangga tu sama dengan bongkak,takbur,riak..ishhh tak baik tuh..huu~

Thanks to IZYAN SHAMBA for the tag..awak2..thanx yer awak *winkwink*hehe *kegedikan di situ*

Da dapat award mesti la ada soalan2 cepugangsa dari wartawan2 kan..so jom cekidaut apa la yang wartawan2 tuh tanya hohoho~

SIAPA YANG BAGI AWARD NIE??
Aduhhh udahh gue bilangin Cik Izyan Shamba mau ditanya lagik..*dushhdushh*

APA KOMEN ANDA TERHADAP BLOG YANG MEMBERI AWARD:
Komen saya terhadap blog yang telah memberikan award ini kepada saya ialah blog dia sangat best dan menarik sebab entry2 dia yang santai..*tetiba ja guna ayat formal*hehe

AYAT YANG SELALU ANDA TINGGALKAN DEKAT SHOUTMIX ORANG:
Ermm agak banyak..antaranya:
jalan2 sini :)/singgah sini :)
jalan2 sini sambil makan coki2.. :)
singgah sini lawat tuan umah.. :)

TAG KEPADA 5 BLOGGER LAIN:
mi.yu
Solehah
Fera
Sesiapa yang nak amek jer
Followers

Done!

Monol0g dalaman : Alamakkk..next sem ada kelas malam la pulokk..aigoo~ =,="


No comments: