♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Thursday, December 2, 2010

apa salah dan dosa mereka

tarik nafas...lepas..tarik lagi..lepas..(amek feel sebelum tulis entry nie hehe :p) duhh hidung tersumbat gara2 menangis tadi..entry touching la plak memalam nie kan..haha layannnn

oke2 tak maw buang masa,buang tenaga dan buang karan..just straight to the point la punca utama aku wat entry nie..apa2 hal pon jom tgk video nie dulu..




amacam?touching tak?kalo tak touching mmg la berhati batu..aku sampai nangis2 tgk video tu...sedey btol tgk kucing tuh..apa la salah dia sampaikan orang sanggup wat kat dia camtu..hanya sbb dia curi sekor ikan..dia dipotong kedua kaki depan dia..shitt!orang yg potong kaki dia tuh mmg bkn orang tapi BINATANG!haaa kan da emo..huuu~

ke"touching"an aku bertambah2 bila aku baca belog kucing tu..ehh ehh tuan kucing tu..sungguh mulia hati orang tu..orang yg baik dgn binatang nie murah rezeki..murah rezeki orang tu kan~ouh yah kalo nak baca belog pasal kucing tu tekan sini.Ada banyak cita pasal kucing2 yg menyayat hati..kalo korang nak layan perasaan ble la pegi baca kompom nangis hohoho..aku nie sbb lama tak nangis skali tgk video nie haa amek kau touching tak sudaa..jgn sampai bwk ke mimpi mlm nie udahh ler..oke dahh tak mau emo lama2 kat sini..nak sambung emo lagik..adiossaa~

monolog dalaman : bila da bertouching tachang baca belog tentang kucing2 nie..teringat kat kucing aku..mungkin da arwah kot..ouhh putih semoga kau tenang di sana *sobs* :(

4 comments:

Lina_Lin said...

ta sanggup nk tgk video 2..
sbb tkt nt talei bhenti nages..
lina ader byk kucen,syg kuen sgt2 :)

syieda_syaada said...

Lina_Lin:yup..mmg sedey pun huhu..ouh ye ke..saya pon dulu ada byk kucing tp skarang tinggal 3 ekor jer..huu~

Aisyah AR said...

BESARNYA KUASA TUHAN!! sebab tulah org kata kucing ni ada 7 nyawa!! waaaaaaa!!!! sedihnya tgk keadaan HERO mcm tue!!!! tp bangga tgk dia besar dgn sihatnya dan disayangi. moga mereka yg berhati baik diberi ganjaran yang berganda!

syieda_syaada said...

Aisyah AR : Yup btol tuh..hope hero sehat2 jer and org yg baik tuh dpt balasan yg baik atas kebaikkan yg dorang wat tuh.. :)