♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Tuesday, November 30, 2010

UiTM kau masih di hatiku


Aduhhh rasa mcm nak nanges jer..sedey gila2 nie..musnah segala impian dan harapan aku..YA ALLAH kau tabahkanlah hati aku..ya mungkin ada hikmah di sebalik perkara yg berlaku nie..tapii..hati aku tetap merasa kesedihannya dan aku taw mesti mak dan ayah pon rasa sedey..

Jangan putus asa syiedaaa..Insya-Allah kalo ada rezeki ang mesti dpt..kalo dpt lagi panggilan temuduga tuh..wat yg terbaekk..chayok2 syiedaaa..haja2 fightinggg!

Ya mungkin...mungkin rezeki aku kat UITM..ya UITM di hatiku..now and forever*ecece ayat tak ble blah jer*huhu..

monolog dalaman : ouhhh berdebar menanti result yg akan kuar 10 HB nie plak.. *sigh*

monolog luaran : wahaiiiii penghuni M4-01-02 nampaknya jodoh saya masih bersama kalian..hohoho saya rindu kalian.. :DD (ada ka monolog luaran??hahaha banzaiiiii) :p

YA Allah siyes sedey..tulis entry nie pon air mata cam nak kuar..tapi tahan jer.. huuu~

No comments: