♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Sunday, November 21, 2010

kalo awak tak nak saya lagi la tak nak :)

entry kedua utk ari nie dan menulis entry nie sambil tgk perlawanan badminton..fuhhh game nie btol2 bole wat aku kena heart attack..sakit jiwa aku tgk..come on LEE CHONG WEI..apa nie game ke-3 ketinggalan teruk kot..alahaiii nampaknya bye2 la emas tuh ye..*sigh*td game ke-2 bkn main lg tp aku da agak da game yg ke-3 nie mesti LIN DAN balas dendam punya mcm game2 yg sblom nie..aduhhhhh sedey btol la...peluang yg sgt tipis utk LEE CHONG WEI..i know2 huhuhu :(

oke2 dah2 tak maw jd pengulas sukan yg tak bertauliah kat sini..wat sakit ati,jantung,paru2,kepala,otak etcetc..*hiperbola HAHA*

aku tulis entry di mlm yg tak bapa nak sejuk nie sebab aku pelik..pelik?kenapa aku pelik?apa nie syieda straight to the point bole tak?tak payah dok men teka teki teka tekok ular mati dlm mangkuk..haaa apa jwpn dia?jwb jgn tak jwb..oke ke"lame"an di situ yah..saya tahu yg ianya agak annoying..jgn maraa haaa hehe :p

oke berbalik kpd kepelikkan yg aku alami dan rasai sekarang nie..aku pelik sbb 1 of my classmates tak approve aku jd kwn di fb dia..pelik btol aku padahal aku rasa aku oke je kot ngan dia kat kelas tp asal dia tak approve aku haa?ermm pelik bin ajaib btoi..ahhh lantaklah kat dia mals nak berat kan pala otak aku yg tgh sedeh sbb CHONG WEI sudah KALAH..ya CHONG WEI DA KALAH wtf..huhu apa apa pon congrats LIN DAN OPPAoppss dan2 panggil oppa..ceittt HAHA :D

No comments: