♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Tuesday, November 23, 2010

Blogger In Da House : Khas Buat Blogger Baru..

salam..
tgh aku berblogwalking tetiba ja terbaca pasal entry yg nak memperkenalkan blogger2 dgn blogger2 yg lain so aku pon mcm berminat la nak join..so sesapa yg rasa dia baru lagi dlm dunia blogging jom join reramai k.. :)

latar belakang blog :
blog nie acceli da lama wujud sejak 2008 lg tp aku tak bapa nak aktif almaklumlah bz dgn skola etc2(alasan jer kot hehe :p)tp b4 nie aku guna blogskin yg amek yg blogskin aku tak guna yg old template coz tak taw cene nak edit dia tehee :D baru2 nie jer baru aku celik cket bab2 edit blog nie..oke blog nie aku guna tuk cita pasal aku.kawan2.family kadang2 tu pasal artis yg aku minat and opcoz la pasal yg berkaitan dunia KPOP nie heheh :p

ok la bg yg berminat nak join ble la pegi ke blog BEN ASHAARInie utk maklumat yg lebeh lanjut..ok ciaooo



















5 comments:

Fatihah said...

hai, salam kenal.
jalan2 disini juga, dan terus follow. jangan segan dtg lagi okeh..x)

Kak Wan Kamsiah said...

salam ziarah...jln2 & follow. Jemput la ke rumah akak kat http://mykamsiah.blogspot.com/ dan juga http://ayahbob.blogspot.com/
be my follower ya....

yayalya said...

hye2 jalan sini,...salam perkenalan

syieda_syaada said...

fatihah:hai salam knl jugak..oke2 thanx yah :)

kak wan kamsiah:tima kaseh ya kak..nty akan melawat ur blog and be ur follower :)

yayalya:tima kaseh..salam perkenalan jugak :)

U.Y.A said...

dtg singgah cari kawan baru gaks..

http://sepetgurl.blogspot.com/