♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, November 15, 2010

suratan atau kebetulan

Vintage Girl Pictures, Images and Photos

Suratan atau kebetulan..ermm apa yg suratan atau kebetulannya??haa nie yg aku nak story nie..act menda nie da jd agak lama da before final lg..tp baru ari nie tergerak ati nak cita tehee~mcm mana nak start yer..oke cita dia camnie...

masa tuh aku otw balik utk pegi interview SPA tuh..mak and ayah mai amek..so masa dlm keta tuh mak and ayah ada dok cita pasal kwn2 lama depa time ayah jd askar dulu tuh..aku nie mana la knl sgt kwn2 depa tuh almaklumlah "anak pencen" la katakan heheh ;p so dlm depa dok bercerita tuh aku pon menyampuk la tanya pasal kwn depa yg aku knl sbb dulu2 tuh cik zan(kwn mak and ayah)slalu mai umah..dia ada 2 org ank lelaki..tp tua pada aku la..(act yg tuh la point tanya HAHA :D)masa kecik aku rapat kot ngan 2 org ank cik zan nie..aku egt lg..so mak ckp la tak taw la sbb da lost contact lama da..mak tanya awat yg tetiba tanya pasai depa..bkn nak tanya pasai depa pon act tp nak tanya pasai ank depa HAHA kantoii suda ngee~so bila mak gtaw kata da lost contact aku pon tak tanya da la..

lepas tuh yg nak dijadikan cita suratan atau kebetulan yg aku wat tajuk entry nie..seminggu atau 2 minggu lepas tuh kalo tak clap aku la..aku ada call mak sbb nak tanya bole tak nak p genting cuti sem nie dgn roomates2 ku..so aku pon call la..and sgt2 terkezut + beruk= terkezut beruk bila mak ckp mak tgh sembang dgn cik zan yg aku tanya ari tuh..OMG!depa mai umah setelah bapa thn tak mai and lost contact!aku mmg terkezut gila kot..sgt2 tak sangka..panjang btol umo depa hehehe..yg tak bestnya depa mai time aku tak dak so tak bole la jumpa..da la blanja family aku mkn kat kuala perlis..mkn sedap2 lak tuh..hishh not fair btol la..hee~

memandangkan cik zan ada kat umah time tuh so aku tak jd la bgtaw pasai plan tuh..aku call mak lain esoknya..

mcm mana dgn ank2 cik zan tuh?haa depa pon mai jugak kot kalo tak salah aku..ermm tak pon yg adek jer yg mai sbb dia yg dpt keje kat sini..tuh yg bole mai umah tuh heheh..too bad la syieda..dorang da kawen pon..yg si adek bawu ja kawen yg si abg lak da ada 2 ank..HAHA :D
tp itu bkn masalahnya..masalahnya aku cuma tingin sgt nak tgk depa..even aku tak egt nama depa tp aku just nak jumpa..just nak jumpa nothing else than that oke?tehee ;p

No comments: