♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Wednesday, November 24, 2010

realiti si dewi :)

Salam..
ishh ishh ishh tak senang duduk aku bila baca pasal KIM HYUN JOONG nak dtg Malaysia bln 12 nie..waaaa kalo la aku ble pegi ke tmpt tu alangkah bahagianya tapi aku taw mmg mustahillah utk aku pegi sana..ye la kalo nak pegi kena bli barangan THEFACESHOP tuh..hape igt barangan tuh murah ker..paling tidak pon kena abis kan RM50-RM300 above..woahhh its that worth enough?kalo aku ank DATO' ke TAN SRI ke berbaloi la kot..mintak jer duet dkt daddy.."daddy nak duet..cek nak p jumpa Kim Hyun Joong oppa..HAHA lameeee :D

kalo nak dpt menda atas nie kena bli barang dia then baru la berpeluang jumpa dia..tu pon asanya tak suma yg berpeluang..hanya yg bertuah ja..gahhh tak pe la syieda ko jumpa dlm mimpi pon da oke hohoho ;p



oppaaaa mehh mai umah saya mehh nty saya masak nasi ayam utk oppa..hoho holiooo hoo ;p

P/S:tajuk entry cam tak dak kaitan dgn entry ja..HAHA BANZAIIIIIIIII :D

No comments: