♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Friday, November 12, 2010

orang-orang kg saya

annyong ppl!
hahaha mood korean dtg sudaa..hee~wahhh sedar tak sedar da abeh 1 sem yer..asa mcm semalam jer baru daftar di UITM then dgn MDS nye..tp skang da beh final and now tgk menanti resultnye plak..cepat btol masa berlalu..*sigh*

best ker life di U nie??ermm best la kot..tapi kadang2 aku asa mcm aku tak abeh lg explore life kat U nie..ermm ntah la hehe :p

aku tak taw nak update sal apa tapi nak jugak update so apa kata kita berkenalan dgn org2 kg saya aka roomates2 ku..so lets check it out hee~
ehh2 napa cam familiar ja muka budak nie kat sini?hahah mmg knl sgt2 la kan my bobo ..ermm alhamdulillah sgt persahabatan kami berkekalan sampai la ke U..even lain2 course tapi kami kami dpt jd roomates seperti yg diiadamkan time skolah dulu..syukur sgt hee~




nie sapa plak?muka pon cam familiar..adek dato' siti ka?hahaha nie la cik intan payong..aka eoni aka mak cik aku kat bilik tuh..dulu satu kelas tp tak sangka bila masuk U ble jd roomates..dulu time skola mana rapat mana pon tambah2 time form1 and form2 nak ckp pon susah..kalo tak salah aku la asal jumpa jer gado..jumpa jer gado..kan cik intan kan?haha tp disebabkan minat kat seseorang tuh kami jd rapat..HAHA lawak lak bila pk balik pasal suma2 nie..nie nenek dlm bilik..mmg mcm nenek2 pon..mmg patut la owg panggil dia nenek..hahah kan nek kan?hee~dia nie owg KL...cousin si intan payung..haa mmg elok sgt la ahli2 bilik M4-01-02 nie..suma ada..mcm astro lak..mcm2 ada..hahaha :D

apa2 pon aku syg2 sgt kat org2 kg aku nie..bg aku..
♥♥THEY ARE NOT FRIENDS BUT THEY ARE FAMILY ♥♥


duhhh lapaq la plak..k la stop here..maw pegi isi perut jap..see u guys later daaaa adiossa






No comments: