♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, December 22, 2008

erkk

hellow readers..

i'm edited my last post..hehe daa buang gambar tu..rasa cam tak best lak huhu..hmm tadi usha ms tak de apa uh bosan gilaaa haiyaak..tadi usha ms 1 of my sch mate..nama dia kat ms mummy..haishh tak paham tol la aku budak2 zaman laa nie..blom apa2 lagi daa berMUMMY berDADDY..PAPA la MAMA laa..hishh geli geleman aku baca..skola pon blom abih da gataii nak kawen ape2 je la dorang nie..ish3x heheh..ok abaikan sal dorang tu..hmm ari nie da 22 Dec laa just tinggal bapa ari lagi sch nak buka..haiyooo aku malas la nak g sch..but in da same time aku nak gak g sch tu coz dok umah borinkk dehh..hmm ch da nak buka tapi aku tak jugak g amik lesen moto..huwaaa kalo tak next year aku da bley g sch nek moto tak yah susah2 nek bas..ehh u noe what im really2 lazy la dis hosl..i didnt do any revision for preparation for next year..mampus aku!!hahah

hmm k dis week me and my frenz cadang nak g daftar 2syen aku igt nak amik mate ngan acc tapi acc tak de gang laa malas la nak g sorang2..ada geng baru best hehe..my frenz yg lain sume clas sc seyh so tak same la dgn aku..dorang nak amik fizik,add math,bio,and kimia..duhh mate ngan acc dorang da tak amik..besalah dorang daa mahir dak class sc la katakan..huhu

ohh yah dis week along balik yessszaaa bley jumpa si chubby ALEESHA adoyaii rindu gilerr seyh..hehe cant wait!nnt nak pelok2 cium si montel tu..hahah..k laa i think i should end here..daa readers do tc kay..

No comments: