♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, December 29, 2008

alam maal hijrah

hellow2 peeps..

SALAM MAAL HIJRAH to all muslim readers yah..ngeehehe.ok im wanna blogging what was happen yesterday and today..

28.12.2008

woke up ard 8+ then got a call from nurin's father.he wants to sent nurin.me like haaa?duhh da laa mak tak da ann cam na nie?so tanya la lama tak? mak tak da mak g kulim..kalo tak lama tak pa la..(cheyhh konon2 nyaa nak jaga la nie but mmg aku kena jagakan pon coz mmg tak dak org lain da..heheh)but its ok u can count on me what hahah so yah smalam aku jadi BABYSITTER..gahahah bley caya ka nie?heheh so kemas2 umah then goreng nuget +kentang mkn as my breakfast hehe mkn dgn mek nurin tu la..then bih mkn tgk tv blablabla..tgk2dia daa tido hahah sng je jaga dia nie tak byk kerenah sgt..then ard 1+ gitu ayah dia mai amik..so tggl la aku keseorangan..hmmm then call ina nak ajak dia mai umah tapi smalam dia tu rajin terlebih plak wat acc hehe so lepakla sorang2 kat umah..huhu sian aku kan?hahah mmg kebosanan tahap gaban laa..

today 29.12.2008

woke up ard 11+ hehe then mandi.bih pas mak da siap masak mkn nasi terus hahah sheshhh ntah apa2 la kann..humm kalo tak ari nie rancang nak g pkn nak g daftar 2syen for next year tapi tak jadi la coz dilah cannot go uh..adoyaii ade emergency plak katanyaa.hmm so mb kitorang akn kuar esok..yeaahh brg2 sch aku pon tak beli lagik nie..hohoho esok la g beli..hurmm k laa stop here..daaa

No comments: