♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Friday, December 16, 2011

Playboy Cops Buat Aku Nangis


PLAYBOY COPS

Selamat malam semua..tadi petang aku ada tengok cita nie.korang da tengok?cita nie da lama tahun 2008 kot kalo tak silap..best siot cita dia..mula-mula tu aku boley lagi bergelak ketawa golekgolek atas katil nie..tapi bila sampai last part kira time ending dia tuh..fuhhh meleleh pulak haa ayo mata nie..da cuba tahan tapi...tak terdaya..rasa sesak plak dada bila nak tahan ayo mata nie dari kuar..huehuehue..nasib baiklah aku tengok cita nie sorang-sorang so boley la layan perasaan kannn..hee~

Nama ja cita pasal cops-cops nie kan..da tentu-tentu la cita pasal action tapi aku nangis da macam tengok cita hisdustan haihhh =_="

Tapikannnnnnnn..

Aku suka lahh dengan pelakon dia..ensemm baq ang hohoho
nak tengok?nie haaa hehehe




Sukaa gilaa tengok mata dia yang ala-ala kuyu tu ngan bila dia senyum..sweet jer..eeee shukeshuke hikhikhik *gelakgataimeqenyam*

Kbaii.Trimasss bacaaa :DD

No comments: