♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Friday, June 1, 2012

Pabila tiket Bas sudah Berada Ditangan

Sekadar gambar hiasan. Hewhewhew.
Credit to PakCik Google.

Gahhh. siyesly tak sabaq nak balik Kedah.rindunyeww kat Kedah setelah sebulan lebih bermaustatin kat bumi Kajang ni. Rindu kat mak..selalu cakap thru phone je..rindu kat ayah..rindu kat bilik aku yang tak sequpa bilik tu.ehh? HAHA :D rindu kat masakkan mak, rindu kat umah, pokoknya rindu kat semua yang berkaitan dengan KEDAH!

Betullah cakap orang tempat jatuh lagi dikenang inikan pulak tempat bermain ye tak? Okeh ke'over'an disitu. bajet dok luar negara sampai limaenam tahun padahal mai dok Kajang sebulan lebih ja pun hingaq tak hengat. kuikuikui :p

So, ari ni merupakan ari terakhir aku kat sini.esok dah nak balik Kedah.orang-orang Kedah tunggu ceq naaa..*bajet macam ada yang tunggu jek. AGAIN HAHA :D *

Okeeh da boley start kemas barang kot noo..kalo kemas lambat-lambat ada ja la tuh yang tertinggal nanti.hewhewhew. =__="

Monolog dalaman: Kawan-kawan doakan aku selamat sampai yer.. :)

2 comments:

ain dzaya said...

pewiitt!!seronok tak ketentuan hala kan dia nak balik...cakap kat drebar bas ain suh bawak anak dara orang leklop taw! hati2 sayang :)


Ain dah pandai buat drama sekarang.

syieda_syaada said...

ain dzaya>>haha sgt2 lah seronok sampai tak ketahuan hala..haha alhamdulillah saya suda selamat sampai..thnx yer dear singgah my blog :)