♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Thursday, May 24, 2012

Teringin Sangat Nak..



Seriously teringin sangat-sangat nak ada guitar. yes guitar. aku pun tak taw lah kenapa tetiba aku teringin nak ada menda alah tuh. *ehh bukan tetiba sebenarnya tapi dah lama teringin. hehehe. aku bukan saja teringin nak memiliki guitar tu tapi teringin nak main jugak. tapi aku taw memang mustahillah untuk aku dapat menda alah tu. ayah mesti tak bagi punya. taw sangat. huhu T.T

Err bulan depan besday daku..ada sapa-sapa tak yang budiman kot-kot nak bagi aku guitar satu sebagai hadiah. kalau ada aku akan sayanggggg orang tuh ketat-ketat!PROMISE!! HAHA :D

Okeh entry merapu meraban dimalam hari..Hee~ :p

2 comments:

Cik Mizah said...

hehe..my abang pun nak gitar.... in process pujuk umi n abah haha.. :)

syieda_syaada said...

Cik Mizah>>haha ye ke?untunglah kalo dia dpt..hehe :)