♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Thursday, May 17, 2012

Aiman My Buah Hati




Hari nie 17 hb 5 my little nephew Aiman da genap 2 bulan..tapi aku sekali pun tak berkesempatan tengok si kecik nie. Harapkan pic nie je lah tu pun dapat masa sehari ke 2 hari ntah lepas dia dilahirkan.

Bilalah aku boley jumpa si kecik nie.baru-baru nie
mak baru pergi tengok sebab ada kenduri kat sana..mak
cakap Aiman da makin tembam.Weee~sumpah tak sabaq nak tengok dia.nak main-main dengan dia.Aritu dorang ada la pi ke Perak tu tapi aku tak ikut gara-gara last payyypurr time final tu..gila la kan kalo aku ikut time tu.kalo gap lama mungkin boleh dipertimbangkan tapi gap 2 ari memang tak la aku nak mengikut.Cari nahas namanya tu.huhuhu.Lepastu, masa time kenduri aritu aku tak ikut jugak sebab ada kat sini. Then tadi call mak,mak cakap Aiman da balik Shah Alam. So, mak suruh ajak along pi tengok.Ntah along maw p ke idok pon tak taw la..Haihhh nak jumpa Aiman,Aiman tak tengok Acu dia lagi nie.Acene tu??hehehe.


Okeh taw entry yang buhsan.Sangat. tapi apa boley buat da memang ari-ari..ari buhsan.ari-ari buat benda yang sama. ari-ari mengadap benda yang sama.cuti lama memang membuhsankan. Macam nie la orang yang tak reti bersyukur.bila tak cuti nak cuti bila da cuti lelama macam nie dikatakan buhsan pulak..tapi nak buat acane dah memang buhsan kan..Hewhewhew =,="




No comments: