♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Sunday, May 27, 2012

Bakal Model Cilik

Kakak bergambar ala-ala model kat Tesco Kajang tadi untuk pertandingan si comel apa ntah. Comel tak gambar nie?hehe.

Pandai la pulak kakak bergaya kalau bergambar macam nie. tapi kalau g mana-mana huh bukan main susah nak amek gambar dia. hee~

Lepas amek gambar je bukan main tak sabar nak tengok gambar dia tu. lepas print je sibuk nak pegang sampai aku nak tengok pun dia tak bagi.habis di"conquer" gambar tu kat dia.kedekut betul plus cewi memanjang hihihi.

Okelah tak taw nak hupdate apa lagi..daa for now. Adiosss peeps :)

1 comment:

Cik Fie said...

nice entry :)

100++ DAH JOIN GA SAYA . KORANG BILA NAK JOIN ? CEPAT JOIN !! :D
http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/peserta-random-giveaway-by-cik-fie_26.html