♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, January 2, 2012

Ada Apa Dengan Esok??


HAPPY NEW YEAR EVERYONE!! :D

Harap-harap aku tak terlambat la untuk wish kat korang sume a very happy new year..so apa azam korang??
Ahhh tak nak la cakap azam kat sini..aku taw korang pon mesti da bosan kan asyik cakap pasal azam jer..
asal tahun baru jer tanya azam..asal tanya azam jer tahun baru yer dak??hehe

Hari nie da 2 Jan 2012..tapi aku baru hupdate blog..gomen minna san..terlalu malas busy nak hupdate hehe..aku tengok suma blog pakat post pasal tahun baru blog aku jer yang agak bersawang tak berhupdate so ari nie aku curi masa sikit la untuk hupdate blog nie hehe.. 

Esok 3 Jan..ada apa dengan 3 Jan?
Aku ada presentation la der..1 jam 30 minit kot..
Perghhh!lama tu..aku nak merepek apa la dalam masa 1 jam 30 minit tu..cuba habaq mai sat..
Esok mula lahh darah gemuruh aku mai..huhuhu
So my lovelydovely dearest reader please pray for me to do well for tomorrow..
I'm "KUAT"(quite) Nervous huhu..

Okeh la peeps got to go now..nak study untuk Q&A esok..kang dorang tanya aku tak ble jawab pulak huhu.. 

So geng trimass yer sudi baca *winkwink* :p

No comments: