♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, September 24, 2012

Warkah Buat Kekasih..

Warkah buat kekasih??kahkahkah rasa macam nak gelak guling-guling tenggiling pon ada..warkah buat kekasih la sangatkan padahal...warkah buat...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.



Laptop??yeahh laptop. laptop la kekasih hati aku buat masa sekarang nie. tak dak lappy nie bleyh bohsann wooo..hahah mana tak nya kalo balik umah ja memang benda alah nie la yang aku selalu mengadap. TV memang dah jarang tengok. Hewhewhew =__="

Malam nie malam terakhir aku bersama dengan dia. macam yang aku kata kat entry lepas yang aku akan tinggal lappy nie buat sementara waktu.cehh kononnya nak fokus kat final la. bukan konon memang nak fokus pon. InsyaAllah. doa-doakan aku keyh. :)

Sepatutnyaa, perancangan asal aku akan balik ke Melbouqe aka Merbok yang terchenta petang tadi. tapi memandang keadaan cuaca yang tak mengizinkan which hujan lebat so aku ngan kawan-kawan aku terpaksa batalkan niat untuk balik. yelahh dah balik pon naik motor. kalo naik kereta kot la kan bley ja balik sana tuh. dalam keterpaksaan tu sebenarnya sukaaa la jugak sbb dapat stay lagi 1 malam kat sini dengan mak and ayah. Heeeee~ :D

so, dear lovely dovely lappy, please take care of yourself yahh..I'm not going to play with you for about 1 month.I think. =,=". pleaseepleaseepleasee do keep yourself save. i mean reaaaal save. LOL :p

Haha buat ayat macam apa lagi..macam orang gilak ja kann?hewhewhew. biasalah malam-malam cam gini kalo bosann tak hengat memang akan meroyan la aku sorang-sorang. so, before aku meroyan lebih teruk lagi better I'm off. till then yah. panjang umur kita ketemu lagi. :)

Monolog Dalaman: Earthlings!! wish me luck pleasee for this final. All of your Doa will make me happy and InsyaAllah tenang untuk menghadapi this upcoming exam. :D


5 comments:

Everything's Everythings said...

xpe, Im sure dia menanti kepulangan kau nnti haha xD

Unknown said...

hahaha, igtkan ape td :) jom follow kite balik

syieda_syaada said...

Everything's Everythings>>hahah ofcoz la dia akan tunggu kepulangan tuan dia.. hihihi :D

syieda_syaada said...

Nuratikah Abd Rahim>>hahah kann..oke dear will follow u back :D

syieda_syaada said...

One_niezuka>>haii..alaaa mcm dah tak sempat jer..nway thanks yer sudi jemput :)