♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Sunday, September 16, 2012

Perlukah Begini, Perlukah Begitu?

Eceh cehh cehhh..apa yang perlunya begini, perlunya begitu teww?? geli aku ayat macam ala-ala skema gitew. * walaopon kadang-kadang agak skema la jugek aku* Hewww =,="

Okeh ekceli aku sendiri pon tak taw apa yang perlunya begitu begini bagai. just a random title yang aku bagi gara-gara nak hupdate belog tapi tak hado idea. hohoho. *Biarlah aku mampu, kau mampu? (hiks ayat macam nak cari gadoh ja huhu)

Hari nie 16 Sept hari Malaysia so of coz la cuti kenn??kome-kome semua pon cuti gak kann? yang mana tak cuti tu ouhh saya sangat bersimpati dengan anda. hihihi :)

Well bila dah cuti maknanya tak dak kelas. bila tak dak kelas tak bermakna bley dok umah leklek lu sambil goyang-goyang kaki, goyang punggung, goyang inul semua tu. ouhh nehe-nehe. nama ja cuti tapi haihhh ada ja esaimen yang nak kena hanto, dengan presentation bagai. tuuu haaa berlonggokan test sedang menanti aku. puiii! tak boleh duduk senang langsung. *tapi dan ja dok layan coqita* HAHA :p

Andandand..*perghhh tetiba mood berubah jadi eksaited kemain tak ketahuan hala. nak taw sebab apa? sebab..sebab..hiks malu plak nak kabo.. sebab nie la.. picitsiniuntuktengok. nampak dok ada nama Syieda syaada kat situ??Haa ceq dapat souvenir dari KAK MAGHIA  la..ingat tak entry yang kak maghia buat masa dia kat terengganu tu? kan dia ada nak bagi souvenir. aku yang kadang-kadang gedik. kadang-kadang selamber, kadang-kadang pemalu ya amat dengan tak taw malu nya tinggalkan komen cakap nanak souvenir tu. dan tak sangka ada jugekk rezeki aku untuk dapat souvenir dari kak maghia kitew tuh. hiks ;)

Ada yang jelly dengan kitew ker? alohh jangan la jelly-jelly taw.*owhh bajet-bajet. nanty-nanty rezeki korang-korang pulak. yer dok? hihihi okelah nak p masak nasi goreng sat lapaq dah ni. okehh adiosssa. :D

No comments: