♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Thursday, September 6, 2012

Dugaan Di Akhir Sem


Seriously aku bengang betul dengan orang yang selalu MOODY tak ketahuan hala nie! apa ingat dia sorang ja ada kepala hangin?orang lain tak dak?aku tak bley  nak kepala hangin? hadoiiii pleaseee la rimas taw dak? ingat orang suka sangat ka dengan kepala hangin hang tu? lama-lama orang pon bley fed-up la even your BFF or whatsoever. 

Sikit-sikit nak moody. sat oke, sat boley bercakap elok-elok, boley gelak ketawa sama-sama tetiba hang bley buat bodoh ja dengan aku? bila bercakap sikit pon tak tengok muka. dengar pon nak tak nak ja!

Ya Allah sabaq ja la! aku tak taw sampai bila aku bley bertahan dengan situasi ni. rasa macam nak kuar dari umah nie pon ada. Huhuhu :'(

Entah la kadang-kadang tu terpikir kata malas dah nak buat baik dengan orang sebab depa tak hargai pon! jangankan kata hargai pandang pon dak. so sangat-sangat useless buat baik kat orang macam nie!

Betoi la apa yang orang kata

"BUAT BAIK BERPADA-PADA, BUAT JAHAT JANGAN SEKALI"
Soooo trueeee!

Dan aku paling benci dengan orang yang berkira dengan aku! yes benci gila! tolonglahh jangan buat sampai aku berkira  dengan hampa balik. aku paling tak suka bab berkira nie. Seriously TAK SUKA. 

 Nina :)
 Bobo :)
Intan :)

I miss the three of them!! my lovely ex roomates. sesungguhnya yang BARU tak dapat menggantikan yang LAMA :(



6 comments:

Hnahdy said...

hana pernah mengalaminya.. kkdang kita ja kena faham dirang, diorang xfaham kita pun..

Yang baru xdapat mengantikan yang lama,,mmg betul

syieda_syaada said...

kannnn?itulah nak buat mcm mana kena hadap jgk la walao mcm mana pon..huhu.

nway thanks dropping by dear :)

fifie said...

Syieda kena pandai contol emotion dengan orang macam nie. jangan dilayan sangat, serabut kepala kita. Huhu. Thank you for follow me :)

syieda_syaada said...

thnks fifie for drooping by and yeah ur advise.. no biggie :)

Everything's Everythings said...

hehe betul tu lumrah manusia sentiasa fikirkan diri sendiri ;D
xpe jangan berhenti menjadi yg mengambil berat.. mulia tu ^^

syieda_syaada said...

hehe itulahh..whatever it is..kita ikutkan aje lahh dorang punya step. huhu.