♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Thursday, June 11, 2009

a hectic day

Hellow humanbeing..
how are u?good2 ngee~
so today hangout wif bff bob and atin..
so kuar ard 10++ sumthink..
arghh skipskip bout dat ok i'm too lazy to write about dat hahah..
overall its FUN
but tired lorh hahaha


erghh kuar dgn bob n atin mmg la ann
2 2 tu kaki shopping aduyaii lenguh kakiku dibuatnya heheh..
den bob shopping sampai 2 lai baju
walaoweyh tapi tak pe sbb nanti aku bley borrow hahah..
bob pinjam2 eh ahaks (tak malu punya pompuan)
ngeee~so whut aku peduli hape heee~
k2 den atin nak jumpa sape ntah
tunggu punya tunggu jantan tu tak jugak muncul
arghh nie yg uat aku ngan bob fed up ar kan..
ye la org penat2 yg dia nak jugak jumpa jantan tu..
huh amek kau JANTAN aku bagi kat kau hahahak
so aku pun malas ar den terus ah balik
while bob tunggu ayah dia amik
so dowang tunggu kat KEDAH lu den bob msg me yg jantan tu dtg..
huh lantak ar tapi rugi ar aku tak dpt tgk muka jantan tu tapi bob ckp muka dia FUNNNY LOL hahahah apa2 jerk ngee~


den ptg tu plak aku call ina ajak dia temankan aku g umah ilah
nak settle salah faham antara aku nagn mirah(huh salah paham ke?aku yg kacau dia hahax)
so like finally settle sudaa..
mirah cam bengang je kan bila dpt tau aku yg msg dia slama nie
ahaks AKIF konon byklah kau punya akif..
skali terkenaa daa hahaha
nwy SORRY YAH MIRAH heee~



BTW BTW BTW


4 MORE DAYS TO GO heeeee~

No comments: