♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Wednesday, June 10, 2009

:D

hello humanss..
duhh bapa ari ek tak update..
hmm im pretty lazy act hahah
in add tak de cita best yg bley story huehue
k tomorrow cadang nak kuar town wif bff
got sumtink to buy mayybee hahax..
so mb kuar dlm kol 11 a.m. kot..hurmm

whutelse eh?
ohh yah tadi ann aku ada kacau amirah dowh adik dilah..
huhuk aku pekena dia dowh kata nak berkenalan..
haiyakk jahat tak?jahat tak?takk kan cuma nakal ckit jerr heheheheh
aku sajer je nak tgk dia nie layan ke tak ann org laki
abehhh skalii dia layan daaa
nahhh mati aku hahax
cam na ek aku nak ckp kat dia?agak2 dia marah tak?
heee~amek kau syieda nak cari pasal sgtkan..
duhhhhhhhhh tapi tak pe just relax jer
nnt ari jumaat nie aku ckp la kat dilah
den soh dilah g tau adik dia sndr abesss cita..
hahaha arap2 la dia tak marah huehue (perghh takut jugak );p
k la i wanna stop here so daaa humansss


P/S:5 MORE DAYS TO MY BIRTHDAY YADAYADAYABEDABEDOOO :D

No comments: