♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Thursday, January 1, 2009

yeayyzzaa

helloo peeps..

yeaayy aku bley on9 lagik..wohoo aku igt kemarin last day aku utk on9 tapi qupenyee2 takk hehe soo yesszaa bley blogging lagi..and2 i've a chance to see a new AAO layout..ada gak eh harapan aku aku igt tak dak huhu..so AA0 nyee new look mmg gempak its hotzz gitu..gahahaha i love its..heheh

humm esok act aku daa start 2syen tapi aku qasa aku tak p la..humm tak dak geng uh..segan la nak p sorang so next week baru aku p..heee~adoyaii ari ahad nie da start sch laa duhh malasnyee nak kena bangun awall hee slalu bangun agak lewat hahax..agak ke?hurmm heheh

ohh yahh esok mb kuar town ngan mak and cu nak p mkn mcd haha ye la tu..then nak beli tudung sch coz tak beli lagik laa..hurmm agak2nyaa sampai bile ek aku bley on9 nie..just wondering laa ayaya..hmm k laa end here nak men game plak..daaa

No comments: