♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Saturday, January 24, 2009

so scared mehh

yuhuuu kabare all..waras?ngeee tgk tittle atas apakah yg telah menakutkan aku?dat girl i mean dat chinese girl..y i'm scared of her?b'coz she have mental prob i think..huwaaa ok da story begin like dis..

ari jumaat cam biasa la kan aku ada 2syen so woke up ard 6.30 am then mandi siap2 then soh mak aku anta aku pat bus stop..bih da sampai aku nampak ina ngan syud da ada kat sana..time tu ada 3 org je yg tunggu bas tuh..hmm so i tot dat girl akak yg jiran syud tuh then bila daa sampai sana qupenya2 bkn..hmm so aku tegor la dorang den ckp2 b;coz aku tak sangka la plak dat chinese girl ada mental bih tetiba je dat girl marah aku dia kata cam nie..

"dat" girl:lu kalo tak mau ckp lu jgn ckp apa dgn saya haa..lu jgn tgk2 saya..kalo lu brani mai la lawan dgn saya..

me:haaa????

walawehh gilo ka apa..serious seyh mmg tak sangka plak yg dia ada mental prob coz she very young and quite pretty..bih lepas dia ckp cam tu aku terus tgk pat syud then syud wat muka then barula aku sedar huhu..ina ngan syud mmg da pucat muka sbb dat chinese girl dok memberontak..dia kutip batu besar2 then baling kat tgh jln..kami suma pk yg bkn2 da time tuh.. then my heartbeat like dis DUPDAPDUPDAPDUPDAP 180 KM/SAAT seyh huhu then dat girl menjerit2 soh kami call polis haiyooo..nasib bek la bas yan dtg kalo tak huhu ntah la jadi apa kat kami nie..huwaaa mmg btol menakutkan laa..naik2 je atas bas ina terus nangis then aku tenangkan dia..kat 2syen tu asyik igt kat dat girl je..hahah gilogilo..

ohh yah btw i think i'm geting bored wif math class at 2syen larh..huhu idk y?huhuk..rasa cam nak benti je tapi tunggu la dulu cam na..hmm i think da tak da apa2 lagi nak tulis so i end up here..daaa

No comments: