♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, January 26, 2009

konpiusssnyee

yuhuuu kabare?waras..heheh ok tadi aku g sch kena hias kelas coz lepas cuti nie ada pertandingan keceriaan kelas..so woke up ard 7 am afta receive a text from ma frenz..den took a bath before going to buy nasi lemak..yah i'm starving for dat la heheh..so reach at sch ard 9+ owhkay skipskip i tot i wan to took da pic but nahh im so lazy larh..hehe so no pic uh..den ard 1.30 we went home but me and bob went to 7E to buy sumthing but we just buy water..ngee LIPTON LEMON TEA..yummy hoho lol..

den bob ask me to go to her house den i ask her to go to my house while nobody at my house so afta go to bob's house we went to my house la..hehe kiranya aku balik laaa..huhuk..kami wat keja skola sama2 uh..den dpt hangout lagik..hahah so she going back ard 3.30 sumthing..

ohh yah btw about subjek PSV to ann aku rasa cam tak maw amik la plak..sbb cikgu pon da mcm tak amik kisah kat kami tau..kat kami2 yg nak amik PSV balik nie..huwaaa its notfair uh..sepatutnya bagi la sokongan moral nie tak..walaweyh..cam mana nie..im so KONPIUSSS la seyh..plsss help me! IDK laa huhu kay la till den yah..daaa adioss amigoss..

No comments: