♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Wednesday, January 21, 2009

capek bangat

holla2 peeps..ok i'm abit tension wif my blog..shesshh whats wrong haa?grrr ok forget about dat i didnt update my blog foe a few day..bz mehh..hmm so wanna write what was happen keyh..

19/1/09
pada ari isnin yg lalu aku ada lat.umah sukan but tak berlatih sgt pon hehe tapi ada tarik tali..umah aku iaitu umah ungu berentap dgn umah merah..1st2 tu umah aku kalah weyh..huhu sedih laaa sbb sebelom nie kami tak penah kalah lagik(hahak cheyh bangga ke pe?)so tarik utk yg 2nd round tu kami mng..ALHAMDULILLAH..tapi daa seri kena lawan skali lagik la kan so ketua pasukan g wat undi utk pilih tempat..kami harap sgt2 dpt blah kiri sbb tanah dia lembut so bley pacak kaki ngan pasang kuda2 hehe da mcm nak silat la plak pasang kuda2 sgalaaa..heheh then undi2 ALHAMDULILLAH kami dpt blah kiri..so sng la ckit sbb tanah sblah kanan tu keras ohh tak bley pacak kaki..and sbb itulah menjadi punca kekalahan kami..haha ye la tu..tapi ari tu mmg kebanyakkan dari kami sume da sakit2 badan..ye laa kami tak rest lagi pon huhu..
ok back tu da topic oleh kerana kami dpt blah kiri dan sudah menjadi rezeki kami kami pon memenangi pertandingan itu..ALHAMDULILLAH..tapi mmg teruk la kan abih tangan aku sakit ohh huhu..tapi apa2 pon aku berpuas hati la gak..hee*clapclap*so nnt kami akan bertembong dgn umah biru plak tapi aku rasa lawan dgn umah biru tak dak masalah kot sbb depa kecik2 heheh..

20/1/09
ok kemarin aku mmg bengang gilaa la kan..aku balik sch kol 1.50 tapi cikgu ada meeting so bley balik awal ckit..aku kuar tu cam besa ar aku tunggu bas pak cik hashim..so dia dtg ar bih aku igt dia nampak aku dia benti kat dpn pastu aku jln2 tgk dia pon jln..bengong tol..damndamndamn!arghh aku mmg bengang tahap gaban laaa bodow2x huhu..ok fine igt tak pa ar bb bley nek bas yan tapi bas yan kol 2 tu tak mai plak..sialan btol laa alih2 aku balik kol 3 gak sampai umah kol 3 lebey da la kena jln..hishh AKU BENGANG SGT2 BOLEY??

21/1/09
hmm tadi pon ada lat.umah sukan tapi takwat apa2 sgt pon..tapi ok laa sbb aku bknnya suka pon wat suma tu hahah..ntah ape2 je la kan..ngeee so skang nie agak capek ckit da laa keja skolah byk huhu aku penat boley?tapi tak pa esok sch then hols 1 week sempena raya cina..heheh GONG XI FA CHOI..yeszaa i loveeeeeeee hols..ngeee ok la da penat aku menaip nie..so gonna end up here..but before dat..nak mintak maaf myk2 sbb postaku kali nie ada menggunakan bahasa2 yg kesat lagi mengesatkan..heheh sbb itu tandanyaa aku tgh marahh hehe..ok2 daaaa do tc yah..ohh yah to all bloggest wanna wish u guys HAPPY CHINESE NEW YEAR..~weeee~

No comments: