♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Wednesday, October 26, 2011

Welcome home to A New Born Baby

Wootwoot..hallooohallooo..hee lama betoi kan aku menyepi tak berupdate almaklumlah balik umah bercuti memang tak dapat la aku nak mengupdate blog nie..bukan aku sengaja tak maw update oke just keadaan tak mengizinkan..ecehh ayat nak hebat je hoho

Nie pon aku update sebab skang aku ada kat umah kakak aku so boley la update blog nie buang segala habukhabuk,sawangsawang yang ada kat blog aku nie..*puihhh *tu dia habuk bukan main tebal haa HAHA :D

Adehh sakit kepala la pulak..seharian berjalan tadi..apa orang kata girls outing..me,my sister and aleesya..haihh penat jugak la badan nie berjalan..along kira nak paw duet aku then aku plak paw duet dia..haa elok la sangat kan main paw2 duet..masing-masing abeh duet HAHA .Erm buy some stuff there..jalanjalan then jumpa baju baby comel dan murah so apa lagi terus beli la untuk anak aku ehhehh anak sedara la..anak aku?lambat lagiiii KAHKAHKAH*tetiba je mood gatai merelesss ouh sila abaikan kehkehkeh

Ehhehh kan da menyimpang jauh..update nie sebab nak upload gambar baby tapi bila da bley type nie tak bley berhenti plak hehe sorrysorry acu baby terlebih excited plak..almaklumlah dok sini bapa ari ja pon nanti bila da balik sana da tak bley update *sobs*

Excited to the max nie nak tunjuk ahli baru dalam family..anak sedara aku yang ke-4..



NUR ZULAIKHA SAFIYA

Demm acu da rindu kat adik la..nanti acu balik acu nak cium adik puaspuas hee..Zulaikha nie putih sikit dari kakak dia Zahirah..masa baru beranak dulu Zahirah tak putih macam nie pon..rambut pon tak lebat macam rambut Zulaikha..hee apaapa pon acu still sayang anak2 buah acu nie :))

Ehh macam terlebey sudaa jer aku nie..hee oke la stop sampai sini dulu nanti ada masa aku update lagi yer..see ya when I see ya.. :D

Monolog Dalaman:Laptop tak bapa nak sihat lagi..nak kena anta service tapi macam takut jer..tapi kalo tak anta takut jadi lagi teruk..haihh masalahmasalah

2 comments:

syazwani ab said...

alololo mucuk2 kepam2 comelnya!

syieda_syaada said...

hahaha thanks yah wani.. :D