♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Friday, October 28, 2011

ouhh sayanggs when you're gonna be mine?







Yes!!I'm in lovee..dengan siapa?Dengan mamat atas nie?ehh bukan-bukan..bukan dengan mamat atas nie..ehh tapitapi boley la sebab aku pon da mula minat dia ah..hoho mood korea aku da datang bergolek-golek da nie ha..buktinya?nie haa tengah mendownload MV2 lagu Korea buat bekalan dekat rumah..bukan apa nanti bila da balik sana boley la aku ngadap mamat2 Korea nie weee~HAHA

Haihh comey plak aku tengok kikwang nie..tambah2 kalo tengok dia buat trademark bye-yeum dia tu..perghh lagi la comey!!hoho

Haha aku kalo boley cakap pasal mamat2 Korea nie sampai esok pon tak kan abes haa..aku sebenarnya nak cita pasal lain tapi tersasar jauh la plak hoho..sebenarnya aku nak cita pasal nie..



Novel?Yess novel tapi novel hasil karya Hlovate yang aku nak cari sangat nie..sebab aku betul-betul da in loveee dengan novel-novel dia..kalo kat Kedah memang agak susah la nak nampak novel-novel dia nie even cari kat POPULAR huhu so sementara ada kat sini ingat nak borong la 1 2 novel dia kalo nak borong suma memang tak mampu la cek..banyak tu..takat nie aku baru baca 2 buah novel dia which is Aa+Bb dgn Contengan jalanan.



Yang Contengan jalanan tu aku baca tak abeh lagi..nanti balik baqu nak perabehkan..yang Aa+Bb nie plak da lama da aku baca so tak bapa nak ingat sangat jalan cita dia tapi best la..tu pon pinjam yang orang hehehe


Versus dengan Rooftop Rant yang atas tu antara yang aku nak sangat baca..yang lain pon nak jugak tapi nanti-nanti dulu la..kalo ada rezeki lebih aku akan beli hehehe

Sebab apa aku nak sangat baca novel-novel dia nie?of coz la sebab best..even novel dia bukan yang jenis cintan-cintun,lovey dovey sangat tapi cita dia best..yang cintan cintun pon 5 tahun 5 bulan dengan Aa+Bb tu la kot..yang lain aku tak taw sebab tak baca lagi..Tapi novel Contengan jalanan best sebab dalam 1 novel dia muatkan 2 kisah 2 orang yg berbeza dalam 1 novel..tp jalan cita yang sama..apa yang aku dapat bila baca novel contengan jalanan tu ialah pasal life..yes L.I.F.E sebab bila aku baca novel tu even aku tak penah alami apa yang diceritakan dalam novel tu tapi aku seolah2 berada dalam novel tu..even watak utama dalam novel tu ialah seorang lelaki.Cehh kononnya mendalami la sangatkan hehe..


Hope sangat dapat baca suma novel-novel nie..Bila baca komen-komen orang yang da baca novel dia seolah2 menarik lagi keinginan aku untuk beli novel2 nie..tengok tajuk2 novel dia pon da lain dari yang lain..then ditambah pulak dengan cover dia yang simple tapi menarik..betol tak?sapa setuju angkat kening tinggi2 HAHA :D

Oke la..da banyak sangat membebel..da macam mak nenek la pulak hehe..so stop sini dulu..nanti kalo aku rajin aku update lagi yer..nak cita sumthing so jumpa next post okeh?

See yaa when I see yaa..Adioss amigoss..makan suguss :DD

Monolog Dalaman: En. lappy nampaknya tak sabaq2 nak jumpa doktor..asyik buat hal jer..haihh sabo jer la =,="


No comments: