♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Sunday, July 8, 2012

Misteri Sepasang Selipar


Seriously aku tak taw misteri apakah yang sedang or tengah melanda umah nie.Kehilangan sebelah selipar aku secara tiba-tiba memang mengundang misteri nusantara.Hewwww~ Kalau setakat selipar jepun hat RM 2.90 sepasang tu aku tak kisah sangat..tapi  yang buat aku gelabah meqoyan tak hengat bila selipar baru yang harganya RM 14.90.RM 14.90 Okeh.Dah la aku amek masa gak pikio nak beli ke idok selipar tu aritu.Alih-alih tak dan puas pakai lagi dah hilang.Huiii kalau hilang duadua belah terus tak pa nie tak hilang sebelah ja tinggal sebelah lagik terkontang kanting sesebelah dia..kesiannnnn tawuu.

Hadoiyaiii sapalah yang calas selipar aku tuh?Memang misteri sungguh ni.Takkanlah kucing curik kot macam cakap one of my housemate. Macam tak logik lah pulak. Kannnn?Adoiiii penasaran ni. 

Wahaiii selipar kembalilahh kau kepadaku.Sesungguhnya aku amat merindui kamuuuu!! Huarghhhh!*ayat meqoyan tak sudahhh ni* Hewhewhew =.="

4 comments:

Onitsuka_hana said...

Sebelah ja ilng.terselit celah mna2 kot

syieda_syaada said...

hahah..dah puas cari mmg tak dak..tak taw nak kata la terselit kat mana tuh..hewhewhew

sugar2 kapas strawberry said...

pasang cctv..hehe

syieda_syaada said...

hahah good idea dear..tp tak mampu lah..hehe :p