♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Wednesday, February 2, 2011

Fenomena Domo Kun

Salam..wahhh da bulan Februari la..kejap jer kan..ari nie 2 Feb..mak and ayah nak mai dari kedah malam nie wootwoot..nanti bole p berjalan meqata lagik la *beshbesh*hehe..





Iklan jap nak tayang spek mata baru ahaks *poyopoyo*

Oke berbalik kepada main point entry nie..pasal domo kun nie...ampa taw ka apa tuh domo kun?taw..good2!mana yang tak taw tu p tanya pak cik google sat g dia abaq la kat ampa hehe..

Memandang aku nie baik ati aku da tolong google
kat ampa da..nahh nie la domo kun tuh..baik tak aku?baikkkk!makasehhh~hee~











awww baju domo kun~orang yang pakai tu sampai kepala pon tak bapa nak nampak HAHA :D

Sejak 2 menjak nie aku qasa domo kun nie fofular btoi..qamai btoi yang dok minat dia..tapi domo kun nie menatang apa hah?come kat mana pon aku tak taw la..budak kelas aku pon ada yang minat dia..beg domo kun pencil case pon domo kun gak..minat bebeno tuh..hohoho~kepada fans domo kun maaf la noh..no offence okeh hee~


Okehh la tak maw cita banyak2 pasal domo kun nie..kang tak pasal2 fans domo kun nie mai serang aku nayaaa ja HAHA :D

Ouh yah FYI aku kat Kajang skrang nie..mai sini mak aihh duet aku mengalir macam ayaq paip uhh..tetiap aqi p jenjalan..pastu ada ja yang buat aku untuk keluarkan duet bli sumthin..adehhh paqahh2..macam mana la nak kawal nafsu dari shopping benda2 yang tak berfaedah nie..duhhh =,="

2 comments:

Unknown said...

hoho..ramai betol la yg suke domo skung nih :)

syieda_syaada said...

syrupmasin->>yup2 btol tu..tak taw la napa dorang suka sgt kat domo tu hee~