♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Friday, February 4, 2011

25 Random Facts About Syieda@Syaada

Salam..dan alohaaa ppl!Memandangkan ari nie ari terakhir aku kat sini so before balik aku nak jawab tag nie dulu yer..aku telah di tag oleh Cik Etty cantik manis :) thanks yah sis *wink*

Ouh banyak betol yang nak kena jawab nie..tapi memandang aku tengah makan kinder-bueno sambil buat tag nie so agak bersemangat sikit la ye kawan2..tehee~ :D

25 facts about me?apa yahh..hee jom cekidaut~~

  1. Nama diberi dalam surat beranak Syahidah~as simple as me*chewahhh tak tahan*
  2. Muda g bawu 9blas tahun nie
  3. Study kat Uitm Merbok yang terchenta*ouch2 HAHA :D*
  4. Amek course Bussiness Study*Bussiness-woman-to-be kononnyaaa*hee~
  5. Anak jati Kedah!*pulun Kedah pulun ahaks :p*
  6. Anak bongsu dari 5 orang adik beradik*tak manja oke*
  7. Ada 2 kakak dan 2 abang
  8. Ada 3 anak sedara yang comel!*love them a lot*
  9. Boleh panggil saya syieda @ syaada*mana2 pon tak kesahh :)*
  10. Suka sangat2 kaler purple muda..*as u guys can see at ma blog :)*
  11. Tak berapa suka makan sayur *ewww*
  12. Seorang yang bercermin mata o,O
  13. Suka buat keja last minit *HAHA :D*
  14. Suka makan ice cream esp ice cream sundae Mcd
  15. Sukakan chocolate esp Kinder bueno :)
  16. Single-mingle :)
  17. Suka kacau budak2
  18. Suka pekena kawan2 *HAHA yang nie best hee~*
  19. Seorang pendengar yang setia *maybe*
  20. Suka Kim Hyun Joong!! *tak abaq pon da taw kot hehe :p*
  21. Suka tengok korean movies and drama!
  22. Sukakan kucing!
  23. Seorang yang cepat touching bila tengok sumthing yang menyedihkan *sobs*
  24. Suka KINDER-BUENO!*againnn!HAHA :D*
  25. Seorang yang low profil*ececehh hehe :P*
Phewww!!akhirnyaa siap sudaa..mencabar btol tag nie yer..hehe apa2 pon thanks again yer sis etty sudi tag saya..Kamsahamnida! :D

Owhh before tu kena tag orang..kena tag 25 orang ekk?mak aihh banyak tuh sorry la ek saya bab2 nie lemah sikit hehe..so orang yang saya tag ialahhhhh:





SEMUA ORANG@FOLLOWERS TERCHENTA OKEY??tehee :D

2 comments:

zahidah dihaz said...

samalah kita...minat korean drama dan movie...salam kenal...


New entry: Team Medical Dragon 2

syieda_syaada said...

ye salam kenal jugak oke.. :)