♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, March 1, 2010

jadi ke tak jadi?


te amour HYUN JOONG(wahh dan lg uh)

wahhh jap jer da bln 3 aduhhh makin ari makin dkt ahh ngan result and aku makin tak tentu arah..

glitter-graphics.comda bapa kali aku mimpi pasal result..ada yg okey ada yg KO huhu aku takot weyhhh..takot kalo2 result aku tak seperti yg diinginkan..

UPU pon tak isi lg nie..*sigh*bila nak isi pon tak taw la..erm aku nak minta POLI ngan MAKTAB gak..ecehceh mintak byk2 mcm la nak dpt huh!tapi tak pe asalkan minta sudaa dapat ke tak tu blakang kira..kan3?heee~

ermm sepatutnya bln 3 nie aku da start keja tapi ntah bila dorang nak panggil pon tak taw la..mak cik ina baru mintak nama penuh smalam so tunggu je la dorang panggil ke tak..kalo panggil ade la keja nnt.ntah knapa tetiba aku asa cam tak sabo plak nak keja..mb sbb boring tahap gaban kot dok umah jer..huhuh


alahaiii comenyee dia..HAHAH

No comments: