♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Saturday, January 23, 2010

lulus QTI :)

pheww Alhamdulillah aku lulus QTI tadi..so tunggu nak p wat test JPJ la plak nnt..hermm harap2 aku lulus gak ah da tak saba nie nak pegang lesen P..coz lps nie bley la pegi merata nek moto..bley p town,tesco,and AS mall heheh..igt nak wat konvo ngan chah ekekek..keta?nnt2 la dulu biar lps satu2..aku pon da nek muak kena p IBSB tu kerap2 heheh :p

ermm pg tadi kunci jam awl jer tp alih2 aku terlajak gak..nak dkt pkol 7 bwu terjaga pastu pa lg kalut ah sampai tak sempat nak breakfast bygkan la aku dok kat sana sampai nak dkt pkol 12..maw tak lapa weyh..huhu da la tuh masa nak p tadi minyak moto tak de plak..alahaii spoil btol la..da la aku da lewat pastu minyak plak tak dak nak tak nak kena la p boh minyak dlu..dat was my 1st time boh mimyak sendiri so yayy me..hahah ok lame i noe huhu..blek tu nasib la mak wat nasi ayam fuhh sedap2 hahax..kat sana td ade knl ngan sowg akak tu aku igt aku sowg jer yg tkot tapi upanya dia lagi takot sampai demam2 adehh hahaha..tapi alhamdulillah la kami 2 2 lulus :)

ouh yah td kat sana ada jumpa schmates..erm classmates la gak..satu kelas masa darjah 6 dulu..tapi tak tego pon coz laki kalo pompuan mb da tego kot..aku nie bknnya jenis ramah sgt tapi kdg2 tu kalo ramah jadi terlebey ramah plak..payah gak kan?heheheh k2 till then yah blogging later daa adiosss :)

No comments: