♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Monday, November 5, 2012

Pabila Gusi Membengkak




I'm having it right now.Ya Allah sumpah sakit gilaaaaaaaa kot.Hewww dan aku rasa keadaan gusi aku macam nie..  
*pic sumber: pak cik google.*

Keadaan aku bila sakit nie ialah terasa macam nak menangis tak berlagu pon ada.pedih siot.tapi Alhamdulillah still boleh makan tapi makan kena control la..bukan control ayu dan bukan jugak control makan control tu maksudnya bila makan tu nak kunyah tu perlahan-lahan ja..tidak kemain lagi hahh.hewhewhew =,="

Tak taw dah nak buat lagu mana. dah banyak ari aku sakit.tapi baru tadi teringat nak tanya pak cik google apa petua yang bley buat untuk hilangkan bengkak nie. ada banyakkk..macam-macam dia bagi. aku ingat nak cuba yang senang dulu la..minum air suam plus garam tak law la mujarab ke idok.harap-harap la mujarab.huhu.

P/s: Well any suggestions guys?kot-kot la ada yang pernah merasai apa yang aku rasai pada saat dan ketika ini.hehe :)

Monolog Dalaman: Taw dah lama tak hupdate blog nie. bila buka terkejut tgk bilangan followers berkurang sorang.aritu dah berkurang sorang.kadang-kadang sedeyy gak ye la mungkin sebab aku tak follow dia jadi dia pon unfollow aku. Well kalo nak follow biarlah ikhlas yer.huhu T___T

No comments: