♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Friday, June 3, 2011

Baru Seminggu Buka Sem Da Macam2 Yg Jd

Alhamdulillah masuk ari esok genaplah seminggu aku kat kolej baru nie..sumanya oke cuma yang tak oke sebab kat kolej baru nie tak dak watercooler and mesin basuh lagi..mesin basuh dorang baru nak install so amek masa jugak la..hasihh baru seminggu macam2 da jadi..dengan demam la..batuk la..selsema la..da la demam tu mai serang time petang2 nak ke malam jer..penat jugak la sebab esok tu nak kena pegi kelas plak..malas la nak ponteng sebab awal lagi..nak pegi U.K. pon terasa sangat2 malas + tak larat..tapi kemarin aku paksakan jugak diri nie pegi U.K. amek ubat sebab da tahan sangat asyik batuk jer sampai penat jadinya..so Alhamdulillah skang da oke sikit walaupon still batuk2 lagi..ye la ubat pon makan main cakcak jer..sat makan sat dak macam tu la jadinya*sangat malas makan ubat* HAHA :D

Dan baru2 nie..31/5/2011 salah seorang kawan aku yang satu U and satu sekolah telah meninggal dunia kerana terlibat dalam kemalangan jalan raya.Ya Allah..sangat2 terkejut masa dapat taw berita pasal arwah.Walaupon aku dengan arwah tak rapat tapi kami still saling kenal..ex schoolmate.Semoga arwah ditempatkan bersama2 dengan orang2 yang beriman..Amin.

Tadi buka fb arwah and terjumpa blog arwah..ada la beberapa petanda2 yang arwah akan pergi buat selama2nya bila baca post arwah..benarlah orang kata yang orang yang akan meninggal dunia akan menunjukkan tanda2nya 100 ari before pemergian mereka dan aku ada lihat tanda2 tu kat entry yang di buat arwah..

Al-Fatihah buat arwah Awatif
Nashar
semoga arwah tenang disana..

2 comments:

Anonymous said...

awak kolej mana ye ?
semoga arwah ditempatkan dalam klngn org y beriman.alfatihah.amin.

syieda_syaada said...

saya study kat UiTM Kedah..stay kat kolej Murni..

amin.