♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Saturday, May 14, 2011

Quick update again!!

Salam..fuhh akhirnya bley gak aku update...tapi da bley update pon mcm biasa la kena update lajulaju sebab jap g nak g kenduri my cousin nak nikah arinie..then lepas tu terus balik umah kalo tak update skrang tak update2 la nanti huu~ari tu kata nak pasang balik internet kat umah tapi nampak gayanya memang tak pasang jugak la..haishh kena tunggu "abang kesayangan"aku balik jugak la bawu nak pasang kot huhu :(

Oke la tak bley lama2 ngadap menda nie..depa suma dok tengah kalut siap tuh..kang aku lambat ada la yang nak kena fire.*aku la tuh -.-"* oke la nanti aku mai sini lagi aku update lagi..tu pon kalo aku mai la HAHA till then adiosssaa :)

1 comment:

fasya said...

wink* wink*..tmpg lalu..nak bg tw..anda di tag..sile la join kalo free =)
http://farrahsyazana.blogspot.com/2011/05/keysha-contest-aku-tudung.html