♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Wednesday, March 9, 2011

Rindu Gila Nak Balik Rumah

Salam..
Alhamdulillah akhirnya lepas jugak bebanan public speaking..walaupon tak berapa memuaskan tapi aku da cuba buat yang terbaik..and esok hafazan plak..tapi boleh lagi dok malangut depan lappy nie..tak jugak hafal2 lagi hehe (^_^)v

Plan untuk esok..
seriously aku nak balik..kalo aku tak balik esok mmg bila plak aku bole balik tak taw la..sebab minggu depan aku kena pergi kem..ahhh whatthefishcake btol la..tak suka3 tapi kena jugak sebab aku merupakan antara insan2 yang bertuah yang terpilih untuk join kem tuh..*sigh* =.=" kenapa mesti aku??kenapaaaa? kenapaaa??!*ehhh terover plak HAHA :D*

Ermmm apa lagi haa?oke la otak da blank tak taw nak hupdate pasal apa da..mb update plak lepas balik kem la kot..nanti kite sharing2 momento kat kem tu ekk?*ewww gediksss HAHA :D* okeh daaa adiossaaa..have a nice weekend ppl! :)

No comments: