♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Tuesday, September 28, 2010

UiTM vs SPA8(separa perubatan)

hyehyehye all........waduh3 agak lama tak hupdate ini blog..ermm ke'lazy'an melanda utk sekian kalinya lg har3 alasannn.. :p

ermm tak ada apa nak cita pon tapi...ada la juga yg nak cita..adoiii camna tu??hehehe ermm mcm yg tajuk entry nie UiTM VS SPA8 ari ahad ari tu ayah call ckp aku dpt panggilan temuduga utk yg separa perubatan tu..so aku cam excited la gak..mmg yg tu pon yg aku and family nak aku p pon..ye la lepas abeh wat dip aku akan terus keje ngan kerajaan..tapi..yg jadi masalahnya aku takot sgt nak p interview tu..ketaq la weyh..cene ek nak atasi masalah tu?duhhhhhhhh!and2 masalah ke-2 lak aku takot date interview tu akan clash dgn test 2 akaun..*sigh* =,="

ermm let say aku ble p interview tu..anda anda dan anda...doa2kan la ek aku dpt yg tu...AMINNN hehehe..k la till here daaa all adiosssaaa~

No comments: