♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Thursday, February 25, 2010

comp class


wahhh td baru lepas tgk cita PENUNGGU GUNUNG RAYA..not bad la cita dia tapi yg aku pelik tuh tak per ke kalo blakon cam tuh?maksud aku ye la cam sembah2 jin aper sume tuh..haiyaak tak tawu la aku layan jer jgn terikut2 sudaa btol tak?heee~

ermm ari nie last day uh aku pegi klaz komp tuh..ari nie gak ade wat exam..aku men hentam kromo jer wat exam tuh..yg igt and taw bape jer pon yg lain..hentam saje la labuuu wawawa..yg paper obj tu main bulat jer and yg wat komp tu ermm bley2 la..ye la da bley bincang..cuba tak bley maw nganga gak la aku hek2..

urghh penat2 rasa cam nak tido awal jer ari nie.. mood nak on9 pon da terbang ntah ke mana la..huhu so bye for now :))

P/S:td ade bli novel baru ..tajuk dia TERBANGLAH SAYANG..ermm suam2 kuku jer kot cita dia..tapi arap2 la best ngeee~

No comments: