♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Tuesday, December 22, 2009

postku yg ke 100 :D

ohhoiii..hee~aku kata tak nak tuka skin kan tapi aku tuka gak coz rasa cam nak tuka..ekekeke erm act nak blogging kemarin tapi tak sempat..

duhh buhsan nie..along keje so dok umah je la ari nie..erm mb tak kua la arinie tapi tak pe coz bape ari nie da kua so ari nie kita stay kat umah rest2 la kot..heheh

erm smalam g mkn sate kjg so along order sate ayam,daging,perut(babat)and hati..aku tak suka perut ngan hati so aku tak mkn la tapi disebabkan wana sate hati and daging
lebey kurang jer aku pon teramik sate hati tu then termkn..ya allah aku asa cam nak muntah jer pas mkn sate tu..eww along tak bg buang so nak tak nak kena gak mkn sampai abiss..tu la 1st time aku mkn hati taw tak eewww..pas mkn tu terus minum air cpt2 punyala geli gelemen ekekek..da tu masa otw balik asa cam nak muntah jer then mlm tu pon tido asa cam tak sdp perut dgn nak termuntah tapi nasib bek jap jer pastu da ok hee~erm tak taw da la nak update per..so benti kat sini je la kot adioss..

No comments: