♥ THEY ARE MY SUNSHINE ♥

Thursday, September 17, 2009

hari ini dlm sejarah

HARI INI DLM SEJARAH...
bob nek bas dowh tadi..ahaks cam tak caya jer..ye la dia mana penah nek bas b4 dis tapi ari nie masa balik dr town dia nek bas sbb dia malas nak soh ayah dia mai amik dia agagaa..so seperti yg dirancang akhirnyaa kami berjaya gak kuar even pada mulanya syud and chah ada prob like whut im said in my post b4 dis ngehehek.. hmm aku ngan bob bkn men rancang nak beli kasut la baju la alih2 tak beli pon sbb tak da yg berkenan tapi aku ada jumpa 1 baju nie sweettttz sgt2 tapi my mom warning jgn beli baju lengan pendek duhh apsal ntah tetiba jer kalo tak ok jer pon aku beli..aku pakai dgn inner ok whut?urghh!tapi aku tak kira aku nak beli gak nnt baju yg kena pakai dgn inner sbb aku da tak berkenan nak pakai t-shirt2 nie huhuhuh..ouh yah kasut raya pon tak beli lagi da la raya nak dkt duhhhhhhh~

ari nie skip sch den tadi kat town bley plak terjumpa ngan cikgu rogayah..hahah kami sume just smile widewidely :D heh coverline la kononnyaaa ekekek~





act aku tingat kat arnab2 yg ada kat tmn sc sch aku..dats y la aku upload gamba tu..ari rabu ari tu kalo tak salah aku 2 ekor arnab tu mati and sekor lagi plak patah kaki..cian gilerr kalo mati sbb sakit tak per tapi nie mati sbb kena mkn ngan anjing..aku sedey la sbb ari slasa tu aku dok main2 lagi dgn arnab2 tu tapi tak sangka lak ari rabu tu 2 drpdnya mati sedey siot!bangkai yg aku nampak kopi susu kot(nama aku ngan bob bagi heee~)da jadi cam ner ntah lebey kurg cam hancur la..duhh aku mmg tak bley tgk haiwan mati tambah2 kalo haiwan yg cute cam arnab and kucing nie huhuh~

No comments: